середу, 10 квітня 2019 р.

Тренінг на базі НЦ Мала академія наук України "Міждисциплінарні підходи в STEM-освіті"


Надзвичайно приємно і почесно на запрошення НЦ «Мала академія наук України» в рамках Всеукраїнського науково-освітнього проекту «Впровадження інноваційних освітніх технологій в системі МАН України» взяти участь у тренінгу "Міждисциплінарні підходи в STEM-освіті", який відбувся 10 квітня в м.Києві.
STEM-освіта належить сьогодні до провідних трендів у галузі, стрімко розвивається і користуться попитом стейкхолдерів. Очікуваною є поява нових методів роботи в ній. Метою даного тренігу є знайомство та демонстрація нових підходів, в яких застосовується міждисциплінарність.
У першій частині тренінгу мова ішла про використання методики «Філософія для дітей» у STEM-освіті. Як ефективно використовувати метод запитування під час вивчення фізики, математики, хімії та біології (Досвід Великої Британії та Бельгії). про це розповіла Юлія Кравченко – експертка і тренерка з методики «Філософія для дітей», методист НЦ «Мала академія наук країни». Знання і навики з методики здобувала у Польщі, Південній Кореї, США, Великій Британії. Організаторка шкіл для підлітків з «Філософії» та «Культурної дипломатії». З 2011 року Юлія Кравченко популяризує та впроваджує в Україні методику «Філософія для дітей».
У другій частині тренінгу йшлося про досвід застосування підходів STEM-освіти у розвитку учнівських проектів. Про це розповіла Ганна Дудіч – учитель англійської мови гімназії ім. Т.Шевченка, педагог-новатор у застосуванні новітніх технологій, вчитель-амбассадор європейської спільноти STEM-учителів Scientix в Україні. Експертка має статус Microsoft Innovative Educator Expert. У 2014 році на Міжнародному освітньому Форумі компанії Microsoft у Барселоні зайняла третє місце в номінації «Спільна робота». У 2016 році стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу «Вчитель–новатор», що проводить компанія «Майкрософт Україна» за сприяння Міністерства освіти і науки України. У 2017 р. Ганна Дудіч увійшла у рейтинг 50 найкращих педагогів світу у номінації на міжнародну премію Global Teacher Prize і отримала статус учителя-амбассадора Varkey, а у 2018 і 2019 була спікером на міжнародному освітньому форумі Global Education and Skills Forum.
На тренінгу Ганна поділиться інформацією про світові тренди імплементації STEM-освіти, про які дізналась під час участі в міжнародному освітньому форумі Global Education and Skills Forum в Дубаї, міжнародному освітньому форумі QUDWA в Абу Дабі та III міжнародній STEM-конференції Scientix в Брюсселі.
Учасники тренінгу отримали сертифікати.




Програма тренінгу.
9.30 – 10.00 - Реєстрація
10.00 -10.40 – Сесія 1. Вітальне слово. Знайомство. Інтеграція
10.40 – 11.20 – Сесія 2. «Базові принципи методики «Філософія для дітей» (Р4с) Метью Ліпмана»
11.20-11.30 - Перерва
11.30 – 13.00 – Сесія 3 (практика). Приклади імплементації методики Р4с під час занять з біології/фізики/хімії/математики (на вибір учасників)
13.00 – 14.00 – Перерва
14.00 – 15.20 – Сесія 4. «Від STEM до STEAM: світові тренди імплементації STEM-освіти» (за матеріалами міжнародних освітніх форумів Global Education and Skills Forum, QUDWA та ІІІ STEM-конференції Scientix)
15.20 – 15.30 – Перерва
15.30 – 16.40 – Сесія 5 (практика). «Алгоритм моделювання міждисциплінарного STEAM-проекту»
16.40 – 17.00 – Підсумкове коло. Вручення сертифікатів.

Немає коментарів:

Дописати коментар