понеділок, 19 лютого 2018 р.

19th Science Project Workshop in the Future Classroom Lab

За результатами конкурсу STEM Ahead Competition представники проектів-переможців були запрошені в штаб квартиру European Schoolnet для участі в семінарі-практикумі 19th Science Project Workshop in the Future Classroom Lab, що відбувся в Брюсселі 16-18 лютого 2018р.
Представляти шкільні STEM-проекти випала честь вчителям англійської мови Харченко І.В. та Дудіч Г.В.  

В роботі семінару-практикуму взяли участь 37 учасників з різних країн Європи. Україну представляли п'ятеро вчителів, серед яких двоє були з нашої гімназії.
Готуючись до другої міжпредметної декади “Пара як рушій прогресу”, ми побачил в інтернеті новий термін “steam-powered classroom”. З англійської цей феномен можна перекласти як “пароклас” – інноваційне, дитиноцентричне, проектно-зорієнтоване навчальне середовище. Тут присутня гра слів: STEAM як інноваційна форма організації навчального процесу і “steam” як “пара” з англійської, явище, навколо якого вибудовувалась міжпредметна декада. В Брюсселі ми побачили “пароклас” на власні очі й взяли участь у майстер-класі з проектування сучасного уроку в класі майбутнього із застосуванням ресурсів лабораторії FCL.
Future Classroom Lab- (Класна лабораторія майбутнього) - це сучасний освітній простір, створений за ініціативою European Schoolnet в Брюсселі.

Лабораторія спонукає відвідувачів переосмислити роль педагогіки, технологій і дизайнерського мислення в підготовці та проведенні сучасного уроку, або, як його називають фахівці FCL, "навчального сценарію". FCL складається з шести навчальних зон, в яких відбувається навчання 21-го століття, розвиваються життєві компетентності вчителів і учнів, практикуються сучасні стилі та методи навчання, використовуються новітні технології, імплементуються соціальні тренди, що впливають на освіту. 
Лабораторія FCL має всі сучасні засоби навчання, про які може тільки мріяти вчитель: інтерактивні дошки, лептопи, планшети, електронні конструктори, іграшки для програмування, обладнання для запису аудіо та відео, цифрові вимірювальні пристрої, сенсори, LEGO, 3-D принтери, яскраві мобільні меблі, а на комп’ютерах встановлено різноманітне навчальне програмне забезпечення. Серед партнерів FCL такі всесвітньовідомі корпорації, як Acer, Adobe, Cisco, Cronos, Corinth, Dassault Systems, Ecophon, Esri, Fourier Education, Gaia Technologies, GSMA, Intel, ISIS Concepts, Leba Innovations, Lego, NEC, Microsoft, Oracle, Planet PC, Polycom, Promethean, RM Education, SMART Technologies, Samsung, Steelcase, Texas Instruments, Time To Know, TTC.
В кожній зоні лабораторії акцентуються специфічні аспекти навчання та викладання: організація фізичного простору, ресурси, зміна ролей учнів та вчителя та підтримка різних стилів навчання.
Учасники воркшопу навчились азам програмування під час тренінгу від партнерів проекту Texas Instruments а також дізнались як можна навчити програмуванню молодших школярів за допомогою роботизованих програмованих іграшок.

Важливою темою семінару-практикуму була профорієнтація школярів на STEM-професії. Дослідження доводять, що зацікавленість учнів природничими дисциплінами не гарантує їх залучення до STEM-професій. Керівники семінару з боку організації STEM Alliance продемонстрували переваги використання застосунку Professionals Go Back to School в шкільній профорієнтаційній роботі. Даний застосунок допомагає знайти представників STEM-професій в певному регіоні та сприяє формуванню партнерства між ними та школою.
Гейміфікація навчання дозволяє підвищити мотивацію учнів як під час вивчення гуманітарних дисциплін, таких як історія мистецтва, так і під час опанування точних наук, таких як математика. Учасники семінару ознайомились з проектом Triseum, до складу якого входять дві навчальні комп'ютерні гри:
  • ARTé: Mecenas™ - гра, що допоможе вивчити історію мистецтва
  • Variant: Limits™ - гра, що сприяє вдосконаленню математичних умінь та навичок
Якщо хочете урізноманітнити уроки математики, історії, світової художньої культури, радимо ознайомитись з даними навчальними іграми.
Дудіч Г.В. та Харченко І.В. отриали багато корисної інформації щодо організації STEM-навчання, ознайлмились з кращим світовим досвідом у даній галузі освіти, розширили власну професійну партнерську мережу.

Більш детально про семінар-практикум читайте на сайті Scientix 
http://www.scientix.eu/spw19-at-fcl-after 

Немає коментарів:

Дописати коментар