понеділок, 7 лютого 2022 р.

Незабаром стартує Інженерний тиждень 2022. Долучаймося!

      Увага! Наша школа зареєстрована для участі в Інженерному тижні 2022.

           Тиждень стартує 21 березня, а завершиться — 10 квітня. В цьому проміжку ви зможете перетворити будь-який календарний тиждень на Інженерний.

  •       До 24 квітня організатори очікують на ваші звіти, щоб підготувати і надіслати вам сертифікати. Форми для звітування організатори надішлють окремо ближче до старту на електронну адресу школи, вказану при реєстрації.

На зображенні може бути: одна або кілька осіб, туфлі на високих підборах та текст

субота, 5 лютого 2022 р.

Ділимося досвідом упровадження елементів STEM-освіти на тренінгу Digital Lab для вчителів природничих дисциплін на платформі House of Europe.

      5 лютого 2022 р. Ганна Дудіч, заступник директора НВО з навчально-виховної роботи, виступила у якості лекторки в онлайн лабораторії Digital Lab на платформі House of Europe для викладачів точних та природничих наук. Тема лекції "STEM - популярний освітній тренд чи необхідний наскрізний елемент освітнього процесу?"
     House of Europe –  це програма фінансована Європейським Союзом і створена з метою підтримки професійного та творчого обміну між українцями та їхніми колегами в країнах ЄС. Digital Lab для викладачів технічних та природничих наук має на меті розширити знання учасників тренінгу про методики викладання STEM, інтегровані заняття, inquiry based learning - теми які піднімаються в освітньому середовищі, але поки досить часто викладачам не вистачає практичних рекомендацій по організації уроків.
    


 

субота, 15 січня 2022 р.

Участь вчителів НВО в інтернет-конференції освітнього проєкту "На Урок" «STEM, STEAM, STREAM і проєктне навчання».

Продовжуємо ділитися досвідом інтеграції STEM в освітній процес з педагогами України.

Ганна Дудіч, заступник директора з навчально-виховної роботи і вчитель англійської мови, стала спікером інтернет-конференції освітнього проєкту "На Урок" «STEM, STEAM, STREAM і проєктне навчання».

субота, 8 січня 2022 р.

Лекція для Київського молодіжного центру при КМДА на тему "STEM-освіта: чому не варто обмежувати себе гуманітарною або технічною сферою."

       Ганна Дудіч, учитель англійської мови та заступник директора НВО з навчально-виховної роботи, провела лекцію для слухачів Киі‌вського‌ молодіжного‌ центру (КМЦ) при КМДА на тему "STEM-освіта: чому не варто обмежувати себе гуманітарною або технічною сферою."

Виступ відбувся в межах проєкту, пов'язаного зі STEAM-освітою, який складається з невеликих відео та прямих ефірів в Instagram каналі КМЦ. 

       Переглянути лекцію можна за посиланням.




середа, 5 січня 2022 р.

Педагогічна рада «STEAM-освіта як невід’ємна складова розвитку багатогранної особистості, здатної сприймати реалії часу»

Відповідно до плану роботи  НВО на 2021-2022 н.р. з метою організації діяльності педагогічного колективу над єдиною методичною проблемою «STEM-освіта як невідʼємна складова розвитку багатогранної особистості, здатної сприймати реалії часу» 04.01.2022 та 05.01.22 було проведено педагогічну раду з теми «STEAM-освіта як невід’ємна складова розвитку багатогранної особистості, здатної сприймати реалії часу».

Голова МО вчителів природничих дисциплін Троян О.П. розробила анкету для визначення рівня обізнаності кожного вчителя НВО з методичними рекомендаціями по впровадженню STEM-освіти.

Учитель початкових класів Тарасова М.А. очолила творчу групу вчителів початкової школи і розробила активності в межах методичного аукціону «Розвиток дослідницької компетентності школярів на прикладі курсу ЯДС», що відбувся 04.01.2022 о 10:00 в актовій залі «Контакту».

Учителі Дудіч Г.В., Хліменкова Т.В., Котляренко Н.Г., Новохатько І.В., Дьяконенко Т.М. підготували виступи для теоретичної частини педагогічної ради, що відбулася 5.01.2022 о 10:00 в актовій залі «Контакту» згідно з порядком денним.

Учителі НВО взяли активну участь у підготовці та проведенні педагогічної ради та оцінили свою обізнаність у питаннях упровадження STEM-освіти шляхом участі в опитуванні.

З матеріалами виступів можна ознайомитися за посиланням.

 

понеділок, 13 грудня 2021 р.

Інтегрований STEM-урок англійської мови і географії.

#MozaBook + англійська мова + географія = STEM-урок.

🌎 Вивчаємо на уроках англійської материки, частини світу, англомовні країни. Ну як же не поєднати цей урок з географією?
📚 Учителі Ганна Дудіч, Тетяна Дьяконенко і Оксана Павленко провели бінарний урок англійської мови і географії. Під час уроку учні
✅ шукали на 3D анімації mozaBook континенти і океани, називали географічні об'єкти англійською мовою;
✅ узагальнили інформацію про англомовні країни, шукали і показували їх на карті;
✅ створюили компас з корку, миски з водою і намагніченої голки;
✅ порівняли показники саморобного компасу, компасу в мобільному телефоні і справжнього.
Сподіваємося, що учні 6-б тепер знатимуть, як орієнтуватися на незнайомій місцевості, особливо в англомовних країнах.
На зображенні може бути: 2 людини та люди стоять На зображенні може бути: 2 людини та люди стоять На зображенні може бути: 1 особа, стоїть, карта та у приміщенні На зображенні може бути: 5 людей та люди стоять

середа, 6 жовтня 2021 р.

STEM-урок англійської мови та біології з використанням ресурсів mozaWeb

З #mozaWeb просто і цікаво проводити міждисциплінарні STEM-уроки.
🗣Вивчаємо на уроці англійської тему «Спілкування. Важливість вивчення іноземних мов. Рідна мова».
💻Доповнюємо матеріал підручника Wider World інформацією з цифрового уроку mozaWeb “Do you understand what I am telling you?”. Урок доступний англійською і українською.
🎨 Обговорюємо біблійну історію про Вавилонську вежу, описуємо картину Пітера Брейгеля Старшого (A in STEAM).
🧬 За допомогою 3D-анімації дізнаємося, як людина розуміє, що говорять інші і яку роль при цьому відіграє наш мозок.
ℹ️ З цифрового урока отримуємо поради щодо вивчення іноземних мов і вдосконалення володіння рідною.
👍На останок презентуємо творчі роботи про слова англомовного походження і неологізми в українській мові.


понеділок, 13 вересня 2021 р.

Участь колективу НВО в навчальній експедиції НЦ "МАНУ" "Моя аксіома нескінченності" по дослідженню родовища ільменіт-рутил-цирконових пісків біля Вільногірська

      Навчальні експедиції з фахівцями НЦ "МАНУ" вже стали доброю традицією в нашому закладі освіти. 12-13 вересня 2021 р. учні нашої школи стали учасниками експедиції НЦ «МАНУ» «Моя аксіома нескінченності».

   Об’єктом дослідження стали так звані «українські Мальдіви» поблизу Вільногірська на Дніпропетровщині. Білим кольором піску і бірюзовими переливами води це унікальне місце нагадує знамениті Мальдівські острови. Проте вільногірські озера мають техногенне походження, адже утворилися в кар’єрі, де у відкритий спосіб видобувають титанову руду. Тут розташоване Малишівське (Самотканське) родовище ільменіт-рутил-цирконових пісків, єдине в Україні.

   Учасники експедиції вивчили місцевість, проаналізували проби води і спростували хибні припущення про наявність у ній важких металів. Туристичний потенціал об’єкта обговорили на підсумковій конференції у Кропивницькому на базі НВО.

   Кураторами учнівських дослідницьких команд були вчителі МО природничих дисциплін Хліменкова Т.В., Новохатько І.В., Кузьменко О.С., Нєкрасова В.О., Костюченко Н.Ю., Троян О.П. Учнівські групи допомагали організовувати класні керівники 10-х класів Окольнича Л.М. і Лисенко Н.Г.

 




середа, 18 серпня 2021 р.

Анонс безкоштовного вебінару "Міжнародний досвід в адаптації STEM-уроків до змішаного навчання під час пандемії"

Безкоштовний вебінар
"Міжнародний досвід в адаптації STEM-уроків до змішаного навчання під час пандемії" Захід відбудеться 19 серпня 2021 о 16:00.
Які питання будуть розглядатися на вебінарі:
- Актуальність STEM-знань в умовах пандемії.
- Критична важливість вчителів під час адаптації навчання до нових умов.
- Як українським вчителям використовувати досвід LEGO Education для адаптації STEM-уроків до змішаного навчання.

Реєстрація обов’язкова за посиланням –https://bit.ly/3fXIDOk

Організатор заходу: ТОВ "Інноваційні освітні рішення".

пʼятниця, 25 червня 2021 р.

Наша школа стає філіалом спільноти "Дівчата STEM"

Із гордістю повідомляємо, що наш навчальний заклад долучився до спільноти "Дівчата STEM"! https://www.facebook.com/divchataSTEM 🎉
Координатор шкільного філіалу - учитель біології Валерія Нєкрасова. Попереду насичений рік, сповнений STEM-пригод!

Попит на STEM спеціалістів збільшується з кожним роком. Практично 80% робочих місць, які на даний час швидко розвиваються, вимагають фундаментальних знань з математики, фізики, хімії, біології та інформатики, тобто зі STEM. Тому STEM спеціальності входять у список найбільш оплачуваних професій, а рівень безробіття серед працівників у STEM нижче середнього.
Незважаючи на очевидну привабливість STEM галузі, дівчата все ж таки не дуже активно обирають STEM напрямом своєї майбутньої професії. Серед працівників STEM лише 23% жінки. Основними причинами низької представленості жінок є відсутність прикладів для наслідування у дівчат та невпевненість у власних здібностях.
Філіали “Дівчата STEM” – це спільнота активних дівчат в школах та університетах України, що об’єднуються з метою більшого залучення та збільшення кількості дівчат до STEM-напрямів.
На зображенні може бути: одна або кілька осіб та текст «12:59 4G 0,4 кб/с 56 вітаемо iз долученням до спльноти дивчата STEM! входящие #двчата STEM двчата STEM 12:42 кому: скрытая: мне вітаемо! ваш навчальний заклад було обрано серед ycix заявок на долучення до спильноти девчата STEM! ми неймовирно щаслив, що ви прагнете разом 3 нами досягати спльну мрю мету бльше двчат y STEM руйнування гендерних стереотипив! адже лише спльними зусиллями yci разом ми можемо цього досягнути! попереду насичений pik, сповнений ѕтем-пригод! ми, девчата STEM, будемо намагатися вас усляко подтримувати та робити ще бльше корисних надихаючих активностей для вас для двчат вашого навчального закладу долучайтеся до них вже зараз!» На зображенні може бути: одна або кілька осіб та люди стоять

середа, 28 квітня 2021 р.

Участь вчителів НВО в міжнародному STEM-вебінарі.

Продовжуємо поширювати STEM-досвід НВО на міжнародному рівні. Ганна Дудіч, заступник директора з НВР, учитель англійської мови, стала спікером вебінару, організованого вчителями природничих дисциплін з Туреччини 28 квітня 2021 р. Ганна розповіла про наші шкільні STEM-проєкти, які отримали міжнародне визнання. Цікаво ділитися досвідом з STEM-учителями з різних країн.